nyt (taas kerran) on ollut hieman taukoa tässä blogin päivityksessä... fifin parissa olen ahertanut sen minkä olen kerennyt ja jaksanut... sitä kun töissä jo rasittaa käsiä ihan kiitettävästi, niin kotona on täytynyt alkaa hieman lepuuttamaan niitä! : / joten... kovin hurjaa edistysta ei ole tapahtunut... päämääränä on kuitenkin 2.7, jolloin fifin tulisi olla valmiina siskojeni konfirmaatioon... eli, onneksi on vielä hieman aikaa... :D

lisäksi olen todennut sellaisen asian, ettei sitä opiskelupaikkaa taida vielä tänä syksynäkään saada... joten sopii toivoo, että nykyisessä työpaikassa riittää hommia vielä kesän jälkeenkin! eniveis... tämä opiskelupaikattomuus on laittanut pohtimaan aika kovasti tätä tulevaisuutta, ja mitä sitä haluu tehdä sitten ...tulevaisuudessa... ? töissä on niin paljon tuota pohtimisaikaa, että sitä tullaan jatkamaan vielä useaan kertaan tässä kesän aikana! :) kyllä se siitä varmasti pikku hiljaa selkeytyy...

jottei nyt aivan tylsä päivitys tule... yllätys yllätys... mun vauvelin kuva pääsee tänne... :D heh, siinä mun toinen sisko on oikein lusikalla ruokkimassa essiä, joka on ollut vähän huono syömään tässä välillä.

EDIT. sitä on näköjään tullut oltua hieman hätäinen, ja ehkäpä vähän huonomuistinenkin. sillä päivämäärät ovat menneet sekaisin ja valintakokeet onkin vasta 7.6 keskiviikkona! ja suureksi yllätykseksi sain tänään kutsun liiketalouden valintakokeeseen! :) nyt alkaakin iso urakka, ennakkomateriaalien lukeminen. 

86307.jpg