Olenkohan minä ainut, jonka juhannus meni kotona, uimatta ja grillaamatta... ei sillä että meillä olisi ollutkaan suunnitelmia lähteä mökille, mutta kyllä sitä oltaisiin jotain saatu aikaiseksi... ellen minä olisi mennyt perjantai aamuna telomaan varvastani :] siinä minä olen ollut aina erityisen taitava, aina varpaat lyömässä johonkin... mutta sain sit tv-seinän sellaseen rautaputkeen iskettyy pikkuvarpaan, joka sit vähän "halkesi" päästä ja kynsi kanssa meni... :) siinä sitä sit oltiin... jalka ylhäällä ja sängyssä koko viikonloppu.. ja tämän tapauksen takia sairaslomalla koko tämä viikko.. maanantaina nimittäin piti sitten mennä lääkäriin ja totesi ettei aivan mahdotonta olisi jos vaikka pieni murtuma löytyisi, ei auta, lepoa ja lepoa...

no ainakin neuleet on edistyny... Fifin sain valmiiksi (kuvia viimestään kun huivi ollut käytössä ensi sunnuntaina) ja samoksesta olen aloittanut topin, mutta voi olla että purkuun lähtee heti alkuunsa... : D ja paljon paljon uusia ideoita seuraaville töille... kunhan nyt saisi päätettyä että mitä niistä alkaa neulomaan seuraavaksi... :)