noniin... kouluista tullut tietoja, mutta ei minulle... eli ovet eivät auenneet tänne... ja nyt sitten saa kuulla kuinka sopimaton se ala olisikaan ollut minulle... mutta noh, syksyllä olisi toinen mahdollisuus hakea terveydenhoitaja-koulutukseen... tällä kertaa kaupunkina olisi kylläkin Kuopio, eikä Lahti, kuten ensimmäisellä kerralla oli... ehkäpä perheenjäseneni sitten tuntevat minua sen verran että osaavat sanoa hyvinkin varmalla äänensävyllä, että toi terveydenhoitaja olisi paljon minulle sopivampi...?

mutta siis, koska opiskelupaikkaa ei tuolta auennut, on täytynyt alkaa miettiä vaihtoehtoja syksylle... sitten pistäydyin talouskoululla  ja sain ensi syyskaudeksi paikan sieltä. Jospa minäkin oppisin tekemään yhtä hyviä kakkuja kuin kummini tekee (hänkin on käynyt talouskoulun, ja kuulemma siellä oppinut) :) ja onhan siitä varmasti jtn pientä hyötyä muutenkin, toivotaan ainakin! :) ja eipähän hirveästi tarvitse miettiä mitä sitten niillä käsityötunneilla tekee, sen hetkinen keskeneräinen neule vaan mukaan...

et sellasta täällä... ja olenhan minä lankaakin värjäillyt ja parasta aikaa suunnitelen mitä siitä tekisin! :) mutta kuvia langasta, kunhan kameran patterit ovat ladanneet. :)