jei, oon kerenny käyä 3 viikkoo talouskouluu mutta eilen sain tietää, että pääsen Iisalmeen kouluun! :) pääsen siis opiskelee tradenomiksi sinne! :) ihan ilonen olen tästä asiasta... vaikkakin joko koulut matkat pitenevät huimasta tai sitten tulee muutto Iisalmeen.. : / [ja voihan sitä siirtoo hakee sit vuoden päästä] :D muutto-ajatuksesta en pidä sen takia, koska itsekseenhän mun sinne pitäisi lähteä, koska kultani tekee yleensä itse niin pitkää päivää, ettei se kannata molempien lähteä... ja minä kun olen niin.. öö... kiintynyt tähän yhdessä asumiseen, ettei se yksin sinne muutto tule olemaan ensimmäinen vaihtoehto... mutta.. saa nähdä miten se syksy etenee... :) 

samos-paita on valmistunut, mutta hihoja kun en ole aikoihin tehnyt ja nyt sit kuitenkin vähä omalla ohjeella tein.. niin huomasinpa kasaamisen jälkeen, että ei hihat ihan istu.. siispä nyt paita on odottanut ehkä viikon hihojen pientä hieno säätöä... :) lupaan kuvia lähiaikoina! :)