Aikaisin ylös... täytynyt alkaa tottuttelemaan tähän "aikaisin" nousemiseen, paitsi että.. eihän tämän aamuinen kahdeksalta nouseminen edes ollut niin kovin aikaisin... kuitenkin huomenna kun on laitettava se niin ihana herätyskello herättämään jo vaille 5!

nyt on kyllä ollut tässä päivityksessa hieman laiskuutta mukana... minä niin kaipaan sitä omaa digikameraa, että sais kuvia vähän helpommin lisäiltyä tänne ja luultavasti sitä myötä sit vähän innostais päivitelläkin tätä blogia... vähän tylsä vaan kirjotella, kun ei saa mitään konkreettista näyttöä tekemisistään... Mutta minä olenki päättänyt, että digikamera on ostettava seuraavasta tilistä josta jää ylimäärästä käteen... eli se menee joko tämän tai jopa ens kuun loppuun... huooh...

Neuloa olen kyllä jaksanut... kohta on musta-harmaa raitalangasta neulotut lapaset tehtynä Jaakolle... heh... muutahan minä itseasiassa en kyllä nyt ole neulonutkaan... Lauran ohjeella tekeillä oleva bibo on saanut jäädä vähäksi aikaa nurkkaan, kuten myös kolmioiden virkkaus kukkahuiviin... Näiden edestä olen alkanut tekemään yhtä ikuisuusprojekteistani valmiiksi, mutta siinä kyllä tulee kestämään ihan jonkun aikaa kun se valmistuu... :) nimittäin olen aloittanut joku aika sitten tekemään ryijyä meille kotiin, mutta sen tekeminen on vaan sit jäänyt ja jäänyt... kunnes nyt otin itseäni niskasta kiinni ja teen sitä eteenpäin päivittäin... Ryijyä tehdessä kun en voi katsoa telkkaria niin tämä Enkelit ja Demonit kuunteluCd:n osto tuli juuri oikeaan aikaan...:) tämän viikonlopun aikana minut onkin totuttu näkemään sängyllä istumassa, ryijyn tekele sylissä ja oikein isot kuulokkeet korvilla, ja tietysti hyvin hyvin keskittynyt ilme naamalla :D

Minä niin tykkään tuosta sini-vihreästä seiskaveikan raitalangasta, mutta en oikein tiedä mitä siitä tekisi... Lapaset on tietty yksi vaihtoehto, mutta vois kyllä nyt keksiä siitä jotain muuta.. Sitten olisi vielä mietittävänä, että mitä sitä tekis tuosta Palmasta.... :) Kyllähän niitä ohjeita löytyy Palmallekin, mutta pitäs kyllä ehkä vähän yhdistää tuota johonkin muuhun lankaan. On ollut vähän ikävä neuloa, kun on neulonut Palmaa itekseen...se jääköön mietittäväksi...

42051.jpg